Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 6 of 575
Back to Result List

Co-Branding in der Automobilindustrie – konzeptionelle Grundlagen und Erfolgsfaktoren anhand der Volkswagen AG

  • kein Abstract vorhanden

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Pascal Prudlik
URN:urn:nbn:de:gbv:916-opus4-13695
Referee:Boris Blechschmidt, Svilen Mitev
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2023
Date of first Publication:2023/03/22
Granting Institution:Ostfalia Hochschule für angewandte Wissenschaften
Release Date:2023/03/22
Tag:Co-Branding; VW
GND Keyword:Kraftfahrzeugindustrie , Vermarktung , Marke , Produkt , Kooperation
Page Number:124
Faculty:Verkehr-Sport-Tourismus-Medien
DDC classes:300 Sozialwissenschaften / 380 Handel, Kommunikation, Verkehr
Licence (German):License LogoCreative Commons - CC BY-SA - Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International