The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 75 of 100
Back to Result List

Die Impfauffrischung – Entwicklung eines crossmedialen Markenauftritts

  • kein Abstract vorhanden

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Jennifer Isabel Baaske
URN:urn:nbn:de:gbv:916-opus4-8906
Referee:Berit Andronis, Jutta Tränkle
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2018
Date of first Publication:2018/05/04
Granting Institution:Ostfalia Hochschule für angewandte Wissenschaften
Date of final exam:2018/01/12
Release Date:2018/05/04
GND Keyword:Impfung; Marketing; Prävention
Pagenumber:124
Faculty:Verkehr-Sport-Tourismus-Medien
Dewey Decimal Classification:600 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 650 Management / 659 Werbung, Öffentlichkeitsarbeit